Whatsapp Facebook

מעוניינים במדחס איכותי? הגעתם למקום הנכון

השאירו פרטים ותהנו ממגוון הטבות ומבצעים

    מכשיר מדידה לייזר

    מכשיר לייזר למדידה

    אחת ההמצאות הטכנולוגיות ששינו לגמרי את אורחות החיים של העולם המודרני היא הלייזר. שלל שיטות בדיקה, טכניקות עבודה ואפילו מוצרים יום-יומיים מבוססים על לייזר, שאין לנו יכולות לבצע פעולות בסיסיות בחיינו ללא שימוש קבוע במכשור זה. על אחת כמה וכמה בעולם התעשייה והייצור. שם, לאחר המעבר לעולם פסי הייצור, רוב העבודה האנושית הועתקה וכיום, מכשיר מדידה לייזר הוא כלי חובה כמעט בכל פס ייצור שהוא. יכולות מדידה מדויקות הן במידה בלתי מבוטלת המנוע לפסי ייצור יעילים ומהירים הרבה יותר ולכן זה הוא האינטרס שלכם לשלו בתוך המפעל שלכם מכשיר מדידה דיגיטלי כמו פרוליינר PROLINER או לייזר. צוות חברת MG STONE יכול לסייע לכם למצוא את מכשיר המדידה המתאים, בהתאם לדרישה המקצועית שלכם, מתוך קטלוג מוצרים מיוחד ומגוון.

    רכישת מכשיר מדידה לייזר – מתי כדאי לעשות שימוש במכשיר ולמה?

    השימוש בכל מכשיר מדידה דיגיטלי או לייזר, הופך להיות אפקטיבי למדי כאשר:

    1. אתם מבצעים פעולות חיתוך רבות של מוצרי שיש, פורצלן וחומרים קשיחים אחרים. במצב כזה, ניתן לקבל חיתוך מוקפד ולמנוע מהעובדים שלכם להשקיע משאבים בשיוף וליטוש ידני של מוצרים או בתיקונים חוזרים ונשנים של פעולת החיתוך עקב טעויות במידות. בהגדרה ממוחשבת אחת, יש לכם יכולות חיתוך גבוהות במיוחד.
    2. המפעל שלכם עובד על כמה וכמה סוגים של מוצרי שיש ואבן, מתחומי ייצור שונים ובסגנונות שונים לגמרי. למשל מוצרי עץ ובדים, במפעל לייצור של מערכות ישיבה. בצורה כזו יש לכם אפשרות לבצע התאמה של מידת העוצמה בלייזר, לטובת המוצר הספציפי עליו אתם עובדים בכל רגע נתון, ולצמצם את ההשפעה של הלייזר על מוצרים חלשים יותר.
    3. אתם רוצים להשקיע מאמצים ביצירת חלקים עדינים במיוחד, ובה בעת ליצור מוצרים עם מפרט טכני מוקפד מאוד. הצורך לאזן בין שני האלמנטים מחייב שימוש במכונות, שכן יד אדם לא תוכל לשמור על שלמות המוצר ועל הדיוק בעת תהליך ייצור המוני.

    ייעול העסק בעזרת מכשיר לייזר למדידה

    בחיים המודרניים ייצור המוני הוא סטנדרט שאי אפשר להתעלם ממנו. ולכן, המשימה המרכזית של רבים מפסי הייצור היא לשמור על אחידות באופן הייצור, גם לאור עלייה בביקוש ובצרכי התייעלות. כך שבשלב בו החברה שלכם גדלה, אתם רוצים לעצור ולהשקיע ברכישה של מכשירי מדידה דיגיטלים ולייזר, מבית חברת MG STONE, איתם ניתן ליצור סטנדרט פס ייצור קפדני. הלקוחות שלכם יעריכו את המוצרים ואתם תוכלו להביא לידי פיתוח עסקי מעולה.

    מעוניינים במדחס איכותי? הגעתם למקום הנכון

    השאירו פרטים ותהנו ממגוון הטבות ומבצעים

      בית תוכנה לקידום אתרים