Whatsapp Facebook

מעוניינים במדחס איכותי? הגעתם למקום הנכון

השאירו פרטים ותהנו ממגוון הטבות ומבצעים

    מכונת CNC

    מכונת CNC וציוד מתקדם לתעשיית השיש

    המחסור בכוח אדם בענף ייצור השיש והסיכונים הבריאותיים והסביבתיים היום מאלצים כל עסק העוסק בתחום השיש לעבור לעבוד באמצעות מכונת שיש מתקדמות.

    בעזרת ההתפתחות הטכנולוגית העתירה בשנים האחרונות, מהנדסים וחברות תעשיתיות הצליחו ליצור מכונות CNC חכמות, מהירות, בטוחות, נוחות, ידידותיות ויודעות לעשות מגוון רב של עיבודים.

    הדור החדש של המכונות הנ"ל יודעות לעבוד עם כל סוג של חומר גלם (כגון: שיש אבן קיסר, גרניט פורצלן, קווארץ, דקטון, נאולית) ויודעות לעשות מגוון פעולות (חיתוך, ליטוש, חריטה, קידוח, סיבוב, היפוך, חיפוי …).

    מעצבי פנים ומעצבי מטבחים נדהמים כל פעם מחדש כאשר רואים את התוצאה הסופית בבית הלקוח.

    היתרונות הבולטים של המכונות החדשות:

    • חוסכות זמן עבודה רב – מהירות עבודה גבוהה מאד (תנועה, סיבובים, היפוך, …).
    • מקטינות את הסיכונים.
    • מינימום טעויות.
    • כמעט הכל אפשרי.
    • כל פרויקט כמעט יצירת אומנות נפלאה.
    • חוסך בעלויות והוצאות.
    • ממשק משתמש בכמה שפות (עברית, ערבית, רוסית, אנגלית).
    • מבחר ענק של אביזרים וציוד הקפי (מצלמות, מודדים, כלי יהלום, כוסות קידוח, גלגלים).
    • כל אחד בלי ידע מיוחד יכול להפעיל מכונה.
    • רמת דיוק גבוהה מאד.

    אנו היום מתמחים בייבוא מכונות CNC לענף השיש, לא סתם מכונות, אלא המכונות המתקדמות ביותר היום באירופה. המכונות עברו בדיקות רבות ומחמירות לפי תקני ISO.

    מכונות ה-CNC החדישות והמתקדמות טכנולוגית יוציאו אותכם מעבודה קשה, אבק, לכלוך ופציעות. פעולות שדרשו מכם כמה ימים או כמה שעות היום הרבה פחות, נע בין כמה דקות עד שעה.

    מזמינים אתכם להצטרף לעשרות מפעלים מצליחים ומרוצים ברחבי הארץ.

    אנחנו לשירותכם, עלו והצליחו, תודה על בחירתכם בנו, כיף לעבוד איתכם.

    מכונת CNC לשיש

    החיים בעולם מודרני מאפשרים לנו להגיע לשיאים חדשים ביכולות הייצור והשירותים שמסופקים לכל אחד ואחת מאיתנו. על אחת כמה וכמה בזכות יכולות הייצור המתקדמות והעבודה היעילה שמבצעות מכונות בשבילנו. ואכן, יש מכונות שאי אפשר להסתדר בחיים בלעדיהן. כזו היא מכונת CNC שהגיעה לעולם בשנים האחרונות על מנת לספק צרכים מקצועיים לחיתוך של כלים וסחורות מתחומי עיסוק שונים. זו היא מכונה חכמה במיוחד, אשר לומדת את צרכי הלקוח ומשכללת אותם לכדי חיתוך מושלם ולכן היא יכולה להפוך כל משימה תעשייתית למשחק ילדים. הצוות של חברת MG STONE יעזור לכם להתאים מכונת ה- CNC לצרכים שלכם, מתוך מגוון מכונות מעולות שקיימות בקטלוג שלנו.

    מה היא מכונת CNC ולמה כל כך נפוצה השימוש בה?

    מכונת CNC היא מכונת חיתוך עוצמתית במיוחד, ולה ייתרון משמעותי על פני כל מכונת חיתוך אחרת ביכולות הדיוק שלה. מכונת CNC איכותית יכולה לבצע עבודות חיתוך עד לרמת המילימטר בפרק זמן קצר במיוחד, על מגוון רחב של חומרים. המכונה עושה שימוש בטכנולוגיה ממוחשבת על מנת לתקן טעויות בחיתוך ולהימנע מחיתוך לא נכון של המוצרים אותם אתם רוצים לייצר. למשל, אם ברצונכם ליצור חלק מתכתי למכונית, ניתן להגדיר למחשב המכונה את מידותיו של החלק, כמו גם את העובי ואת אופן החיתוך שאתם רוצים ומצפים לקבל. המכונה מבצעת בצורה מאוד בטיחותית את עבודת החיתוך וכך יש לכם אפשרות לקבל מוצר מוגמר בין רגע.

    הוורסטיליות של מכונת CNC היא כל כך גדולה עד שניתן לבצע באותה מכונה חיתוך של מוצרי מתכת איתנים ועמידים. ומיד לאחר מכן אתם יכולים לחתוך בדים וחומרי ייצור אחרים לתעשיות שונות. בעולם הייצור היא נחשבת כיום לכלי מפתח בפס הייצור, בשל יכולות המכונה לספק צרכים של תתי מוצרים שונים ולהביא לכדי ייעול אופטימלי של כל פס ייצור.

    מכונת חיתוך cnc – מכונה אחת עם יכולות רבות

    כל מה שאתם צריכים לעשות כאשר אתם רוצים לייעל את הייצור במפעל שלכם, הוא לרכוש מכונת CNC אשר מתאימה לכמה שיותר צרכי ייצור של המפעל שלכם. ואם אתם לא ממש יודעים היכן להתחיל את החיפוש שלכם, הגעתם למקום הנכון. חברת MG STONE היא חברה אשר עוסקת בייבוא ושיווק של מוצרי תעשייה מתקדמים ובעיקר בתחום הייבוא של מכונות CNC לתעשיית השיש והאבן. אנו נלווה אתכם מרגע קבלת ההחלטה ועד ההתקנה המיוחלת של מכונת הCNC במפעל שלכם, עם כל הידע המקצועי הדרוש בתחום.

    מכונת CNC למכירה

    בתהליך ההקמה של המפעל החדש שלכם, יש אינספור משימות קטנות וגדולות, אותן אתם רוצים למלא בצורה הטובה ביותר. אבל, בראש ובראשונה חשוב להשקיע מאמצים בבניין הכוח של פס הייצור שלכם, כי זה הוא לב ליבו של המפעל שלכם – ואתם חייבים לחזק אותו בצורה הטובה ביותר. ולכן, המשימה הראשונה במעלתה היא למצוא את המכונות המרכיבות את פס היצור שלכם, כולל מכונת CNC למכירה איתה תוכלו לעבוד במשך שנים ארוכות. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לפנות אל הצוות המקצועי של חברת MG STONE. זאת, בכדי למצוא את המכונה הנכונה ביותר לפס הייצור שלכם, בהתאם לפרמטרים אותם אתם מציבים.

    היכן ניתן למצוא מכונת CNC למכירה?

    על מנת למצוא מכונת CNC למכירה, אתם יכולים לפנות לשלושה גורמים:

    1. המוכרים הרשמיים של מכונות CNC חברות ברחבי העולם מייצרות מכונות CNC לטובת מפעלי הייצור השונים. אם חשוב לכם לקבל מכונה בעלת יכולות מאוד מסוימות, אתם לא רוצים לסמוך על אף אחד. ולכן הפנייה אל מפעלי הייצור של מכונות אלו, היא ההחלטה הכי נכונה שאתם רוצים לקחת לעצמכם לטווח הארוך.
    2. היבואנים המוכרים והמנוסים במדינת ישראל – במקום להתקשר עם גורמים בחו"ל, אתם יכולים לפנות אל אנשי חברת הייבוא, כמו חברת MG STONE, על מנת למצוא מכונות מסוגים שונים. היתרון הוא שהמכונות כולן זמינות לרכישה ושיש לכם אפשרות לקבל ייעוץ מאנשים שנמצאים כאן ויכולים להגיע אל המפעל שלכם. אתם רק צריכים להגדיר מה הוא הצורך והמומחים כבר ימצאו את הפתרון.
    3. בעלי עסקים שמסיימים את פעולתם במשק – במידה ואתם רוצים לשמור על עלויות רכישה נמוכות ואין לכם בעיה למצוא מוצר יד שנייה, זו היא אופציה קבילה. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי ייתכנו עלויות תיקונים גבוהות יותר למכונה וכי אין לכם אפשרות לדעת מה הוא המצב האמיתי של המכונה בעת הרכישה. כך שזהו סיכון גדול יחסית, במיוחד אם אתם עדיין בשלבי בנייה של פס הייצור ואתם רוצים להבטיח שהכול מתנהל כשורה.

    מכונת cnc מחיר משתלם ואיכות מנצחת

    אם חשוב לכם לשמור על אמינות ומקצועיות ללקוחות, אתם רוצים לרכוש מכונת CNC אצל אנשי הצוות של חברת MG STONE. אנחנו מכירים את כלל הדגמים הכי טובים בשוק, ומחדשים כל העת. זאת, על מנת לאפשר לכם לרכוש את המוצרים הנכונים בעת הנכונה לעסק שלכם, מאנשים אמינים ומנוסים.

    מעוניינים במדחס איכותי? הגעתם למקום הנכון

    השאירו פרטים ותהנו ממגוון הטבות ומבצעים

      בית תוכנה לקידום אתרים